Doorzoek website
Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste informatie
Voor onze eindklant de Belastingdienst zijn we opzoek naar een Servicedeskmedewerker (5 FTe)
Let op: deze aanvraag is niet geschikt voor ZZP'ers
Opdrachtbeschrijving
Als servicedeskmedewerker ondersteun je telefonisch en schriftelijk eindgebruikers op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het correct aannemen, zorgvuldig in behandeling nemen en zo snel als mogelijk verhelpen van technische en functionele verstoringen. Daarbij maak je gebruik van diverse applicaties en een known-error-base.
Vanuit een operationele analyse onderken je samenhangende technische- en functionele verstoringen, vragen en verzoeken. Als daar aanleiding toe is zorg je voor het aanpassen van prioriteit en bewaak je de voortgang.
Een van de belangrijkste dingen op de ICT servicedesk is de samenwerking met alle collega’s. Er heerst een goede sfeer bij ons op de afdeling.
Achtergrond opdracht
De Servicedesk is het contactpunt binnen DCS voor eindgebruikers binnen het ministerie van Financiën om hun verstoringen te melden, registreren en op te laten lossen.
De Servicedesk streeft naar een hoog oplossend vermogen waardoor de verstoringen en incidenten in de ICT-dienstverlening al na één contact met de Servicedesk opgelost worden.
Het oplossend vermogen ligt momenteel op ong. 70%, waarbij ong. 60% al na één contact wordt opgelost.
De Servicedesk is het portaal van DCS waar eindgebruikers en interne klanten van IV Servicerequests kunnen aanleveren.
De Servicedesk is voor de eindgebruikers een Single Point Of Communication bij:
De servicedesk is altijd telefonisch bereikbaar.
Op werkdagen tussen 7.00 en 20.00 uur wordt gewerkt vanaf een desk op locatie in Apeldoorn.
De invulling van de bezetting wordt geregeld via een rooster. Tussen 20.00 en 7.00 de volgende werkdag en in het weekend zijn er consignatiediensten.
De servicedesk zet in op bereikbaarheid via meerdere channels (telefoon, e-mail, webcare, ..)
De servicedesk verwerkt jaarlijks ongeveer 200.000 telefoon oproepen.
Klantgerichte eigenschappen:
Stuur ons dan uiterlijk 30 december 2024, voor 22.59 uur een recente cv voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.
Wil jij meer weten over deze opdracht?
Sabine kan jou hier alles over vertellen. Wacht dus niet langer!
Bel, mail of app Sabine. Zo geregeld.
Fieldmanager Belastingdienst