Doorzoek website

Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste informatie

Veelgestelde vragen

Klik op een van de onderstaande categorieën om veelgestelde vragen te bekijken.

Voor de professional
Voor de opdrachtgever
Voor de preferred partner

Voor de professional

Ik heb gereageerd op een gave opdracht, hoe snel hoor ik van jullie?

We streven er altijd naar om binnen 24 uur contact met je op te nemen.

Wat voor een type opdrachten bemiddelt Seven Stars?

We bemiddelen vele verschillende type opdrachten. Maar alle opdrachten hebben ICT-DNA. Van support engineer tot scrum master. Van full stack developer tot business analist. Wil je een actueel overzicht van onze vacatures? Klik dan hier.

Hoe gaat het selectieproces in zijn werk als ik heb gereageerd op een opdracht?

Jouw weg naar succes bestaat bij Seven Stars uit 7 stappen. Klik hier om te zien hoe deze stappen eruitzien.

Voor welke Opdrachtgevers werkt Seven Stars?

Seven Stars werkt o.a. voor de volgende opdrachtgevers:

  • Abbott

  • DHL

  • Dienst Justitiële Inrichtingen

  • Vitens

  • CJIB

  • RDW

  • Engie

  • Monuta

  • Belastingdienst

  • Ministerie van Justitie en Veiligheid

Dit is slechts een greep uit de opdrachtgevers waar we rechtstreeks contracten mee hebben. Maak een afspraak om meer te weten te komen over de toonaangevende & ambitieuze opdrachtgevers waar we mee samenwerken.

Bel ons op 038-760 1000 of stuur een email naar hello@sevenstars.nl

Ik heb een gave tijdelijke opdracht gespot… Kan ik zelf contact opnemen met de opdrachtgever?

Nee joh, dat gesprek regelen wij voor je. Sterker nog, we hebben het liefst dat je contact met ons opneemt. Onze recruiters blinken uit in het maken van de juiste matches. We weten dus als geen ander of deze opdracht écht bij je past.

Hoe kan ik me aanmelden als professional bij Seven Stars?

Heel simpel…! Aanmelden of registreren als professional kun je doen op deze pagina. Vul je gegevens in en we nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Zijn er kosten aan verbonden om me bij Seven Stars aan te sluiten?

Nee, hier zijn geen kosten aan verbonden.

Is het met zekerheid te zeggen dat ik via jullie een opdracht krijg?

Nee, om een gave klus voor je te scoren zijn we natuurlijk afhankelijk van onze opdrachtgevers. We kunnen dus geen garanties geven. Maar als jij het beste past bij een van onze klussen… dan bellen we je direct. En als die ‘spark’ er is, dan kan het snel gaan.

Levert Seven Stars rechtstreeks bij de opdrachtgever?

Ja, we weten dus ook of jij als professional goed past bij een opdrachtgever. Voor zowel jou als de opdrachtgever fijn om te weten. We vinden het belangrijk dat je kunt schitteren in de opdrachten die je uitvoert.

Hoe werkt het facturatieproces bij Seven Stars?

Facturen kun je naar ons versturen via StarTime. Het gebruiksvriendelijke platform waarmee jij als professional alles regelt. Je financiën, nieuwe opdrachten én kansen. Lees hier alles over StarTime. Gebruik je StarTime nog niet, maar heb jij hier wel oren naar…? Neem dan contact met ons op via hello@sevenstars.nl.

Hoe snel worden mijn facturen betaald?

Maandelijks kies jij of je in 5, 10 of 20 dagen betaald wordt. En mocht je een keer direct over je geld willen beschikken, dan zijn we flexibel en regelen we dit voor je. Standaard betalen we binnen 30 dagen.

Hoe kan ik inloggen in StarTime?

Als je aangemeld bent als professional bij Seven Stars ontvang je van ons een persoonlijke inlogcode. Met deze gegevens ga je naar mijn.sevenstars.nl. Je logt in met je gebruikersnaam en het wachtwoord dat je van ons hebt gekregen. Wil je StarTime ook op je mobiel gebruiken? Geen probleem, StarTime is volledig responsive en werkt dus op elk device!  Op deze manier heb je altijd en overal grip op je zaken.

Beschikt Seven Stars over een goedgekeurde modelovereenkomst Wet DBA?

Ja, deze hebben we. Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen, houd onze updates dan in de gaten.

Ik ben niet helemaal tevreden, waar kan ik terecht?

Dat is vervelend. We doen er namelijk alles aan om jou zo goed mogelijk te supporten. Voor vragen, opmerkingen of klachten kan je ons contactformulier invullen. Een klacht kan je ook per e-mail sturen naar klachten@sevenstars.nl. We proberen altijd om (op werkdagen) binnen 24 uur contact met je op te nemen.