Doorzoek website

Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste informatie

Service level manager

Groningen
12 Maanden
36 uren
6 januari 2025
Hybride
Solliciteer

Over deze opdracht

ODC-Noord is op zoek naar een Service level manager om de afgesproken dienstverlening naar onze klanten te borgen Jij bent de schakel tussen de afnemers en ODC-Noord . Je borgt de dienstverlening door te sturen op de vastgelegde afspraken zoals die beschreven zijn in de dienstverleningsdocumentatie (PDC, SLA, DAP, DFA, etc). Daarvoor heb je veel contacten met de afnemers, de interne teams en de leveranciers. Je zet je in voor verbetering van de dienstverlening stelt de afspraken bij waar nodig. Je rapporteert over de gemaakte afspraken en voorziet deze van een heldere analyse, zowel ten behoeve van de afnemers als ten behoeve van en het management van het ODC-Noord. Tevens zorg je voor de transparante, eenduidige en duidelijke facturatie naar de afnemers van onze diensten.

Achtergrond opdracht

Overheidsdatacenter Noord (ODC-Noord) is een dienstverlener van datacenterdiensten en clouddiensten voor de Rijksoverheid. ODC-Noord is gepositioneerd onder DUO maar is een zelfstandige dienstverlener van diensten aan meer de 40 organisaties binnen het Rijk. ODC-Noord is hiermee de cloud dienstverlener binnen de Rijksoverheid. Wij investeren in een efficiënte overheid. Vanuit onze datacenters leveren wij gestandaardiseerde, schaalbare en duurzame clouddiensten. ODC-Noord is een ambitieuze organisatie, met een groeiend aanbod van diensten en met steeds meer afnemers. ODC-Noord volgt kansen en mogelijkheden in de markt en deelt zijn innovatieve inzichten met zijn omgeving. Wij zijn oplossingsgericht, transparant, maken duidelijke afspraken en komen deze na. Wij werken vanuit een compacte en wendbare organisatie.

Over de organisatie

DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en 

regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere 

informatie zie www.duo.nl

Functie-eisen

  • Minimaal 3 jaar ervaring als Service manager IT
  • Minimaal 3 jaar ervaring als Service manager bij een leverancier van ICT-infrastructuur/cloud diensten

Functie-wensen

  • Ervaring als service manager binnen de Rijksoverheid
  • Brede kennis van het ICT landschap van de Rijksoverheid
  • Een breed netwerk binnen de ICT-organisaties van de Rijksoverheid

Functie-competenties

  • Klantvriendelijk
  • Communicatief sterk
  • Nauwkeurig kunnen werken
Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 25 november 2024, voor 10.30 uur een recente cv voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Ik sta voor je klaar.

Wil jij meer weten over deze opdracht?
Josie kan jou hier alles over vertellen. Wacht dus niet langer!
Bel, mail of app Josie. Zo geregeld.

Josie Polfliet

Senior IT Recruitment Consultant Noord-Nederland