Doorzoek website
Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste informatie
Wij zoeken een Kofax specialist voor het scanteam in de afdeling Klantinteractie. Dit is een klein team dat verantwoordelijk is voor het beheer van de verschillende scandiensten binnen de Rechtspraak. Daarnaast voert dit team ook verbeteringen door in deze scandiensten. Verzoeken voor nieuwe functionaliteit kunnen komen vanuit de gebruiksraad (in de vorm van gebruikerswensen) of vanuit de afdeling Klant & Keten (in de vorm van epics). Deze epics worden samen opgepakt met andere teams uit de afdeling Klantinteractie.
Als Kofax specialist denk je constant mee over doorlopende verbeteringen en doorontwikkeling van de omgeving, periodiek lever je hiervoor een adviesrapport aan. Daarnaast maak je een analyse wat de juiste plek is om te metadateren en doet voorstellen voor welke middelen hiervoor nodig zijn. Ook maak je in overleg met de architecten een eenduidige maar rechtspraak brede visie voor het omgaan met analoog en digitaal aangeboden documenten. Als laatste draag je bij aan verschillende nieuwe oplossingen of uitbreidingen van de scandiensten. Denk bijvoorbeeld aan het vereenvoudigen van de facturen stroom naar Leonardo.
Bij IVO Rechtspraak werken we met de laatste technologieën. Java, Splunk, AppDynamics, Archimate, ReadyAPI, noem maar op. Waar mogelijk gebruiken we slimme marktoplossingen. En we pakken projecten altijd agile aan, in SCRUM-teams en met DevOps. Het leuke is dat je dicht op gebruikers zit. Net als op het nieuws. Want jij werkt op de achtergrond mee aan zaken waar ze in de media over praten.
IVO Rechtspraak realiseert producten en diensten die de uitwisseling van digitale stukken mogelijk maakt tussen de Rechtspraak en externe partijen zoals advocaten, burgers, deurwaarders en ketenpartners als het OM, de Belastingdienst etc. De digitale toegang (DT) wordt gerealiseerd middels diverse webportalen, een scandienst en system-2-system koppelingen. Daarnaast worden er ook applicaties ontwikkeld voor onze rechtspraak collega's, zoals een Digitale Postkamer en een Digitaal Zaakdossier.
Er werken verschillende DevOps-team aan de DT-oplossingen, die elk softwarecomponenten realiseren, testen, opleveren en beheren. Alle teams werken volgens de Scrum-methodiek.
De ontwikkeling vindt plaats volgens een cloud-native micro-services architectuur in Angular (front-end) en .NET-core (back-end), gebruik makend van o.a. Openshift Cloud Platform, ApiGateway, AMQP en Obejct Based Storage. Er wordt continu naar productie gedeployed, gebruik makend van AzureDevOps.
Privacy en security zijn belangrijk aspecten in het dagelijks werk. Daarnaast hecht de afdeling veel waarde aan goed onderhoudbare code en streeft een hoge testautomatiseringsgraad na. Omdat er in steeds meer zaken gebruikt gemaakt wordt van digitale dossiers is de betrouwbaarheid, integriteit en de prestaties van deze producten ontzettend belangrijk; niet alleen qua aantal gebruiken, maar ook qua toename van het aantal en de omvang (o.a. multimedia) van het gebruik en de stukken die door het systeem gaan.
Stuur ons dan uiterlijk 24 november 2024, voor 07.30 uur een recente cv voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.
Wil jij meer weten over deze opdracht?
Dennis kan jou hier alles over vertellen. Wacht dus niet langer!
Bel, mail of app Dennis. Zo geregeld.
Accountmanager IT Oost-Nederland