Zilver tijdens de Dutch Interactive Awards
- 1 januari 0001
- 01-01-01
- Geschreven door Neeltje Meijler
- Neeltje Meijler
- 1 minuut leestijd
- 1 min
Feest! Genomineerd in een categorie met gevestigde merken. Maar toch zijn wij, samen met Triggerfish, met de Zilveren Award binnen de categorie ‘Brand’ naar huis gegaan! En dat bij de uitreiking voor het allerbeste interactieve online werk van Nederland!
Speciaal voor deze awards zijn we naar de Beurs van Berlage in Amsterdam afgereisd. Samen met Triggerfish, het online activatiebureau waarmee we onze website en merkbeleving hebben versterkt.
In totaal waren er 18 categorieën waarin wij binnen de categorie ‘Brand’ genomineerd waren. Samen met 6 anderen. Waaronder Vrij Nederland, Hertog Jan en Intermediair. “We zijn heel trots dat we tussen zulke grote merken staan”, vertelt Niels Moelard, Recruitment Directeur Seven Stars. “En dat ons merk opviel in onze concurrerende markt. Omdat we dingen anders durven te doen”.
Over de Dutch Interactive Awards
De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn dé prijzen voor het allerbeste interactieve online werk van Nederlandse makers en worden sinds 2010 jaarlijks uitgereikt. Alle cases worden beoordeeld door een onafhankelijke jury op de gebieden concept, design en UX, resultaat en optimalisatie.
“De case van Seven Stars bewijst dat je met een onderscheidende identiteit, die is doorgevoerd in alle touchpoints, mooie resultaten kan boeken”, aldus de jury.
Benieuwd waarom wij de Zilveren Award hebben gewonnen? Check dan bijvoorbeeld onze teampagina!