Inloggen
Fotoimpressie
Nieuws

Met mijn neus in de boter

  • 29 juni 2017
  • 6/29/2017
  • Geschreven door Inge Herbrink
  • Inge Herbrink
  • 1 minuut leestijd
  • 1 min

Seven Stars bestaat al weer twaalf jaar. In die jaren hebben we ons ontwikkeld tot een innovatief en ondernemend bedrijf. In november 2016 sleepten we zelfs ‘nog even’ een zilveren FD Gazellen Award in de wacht: we bleken de snelst groeiende onderneming in de regio Oost en Midden Nederland. We zijn dus lekker in beweging. En de komende tijd schakelen we nog een versnelling hoger…

Inmiddels bestaat ons sprankelende netwerk uit duizenden IT-professionals, waarvan we er inmiddels zo'n 350 hebben ingezet. Stuks voor stuk toppers in hun vak. Daardoor vinden we altijd de juiste persoon voor onze toonaangevende opdrachtgevers en opdrachten. We begeven ons dus op hoog niveau. Onvermijdelijk kom je dan ook op het punt dat je nog professioneler met je (potentiële) opdrachtgevers en professionals wilt communiceren. We willen ons mooie merk actiever laden.

Nieuw maatwerk jasje
Als nieuwste telg van het Seven Stars team val ik dan ook met mijn marketing en communicatie-neus in de spreekwoordelijke boter. Seven Stars is bezig met een supergaaf herpositioneringstraject waarbij het merk in 2017 opnieuw wordt geladen. Ik noem het Seven Stars 2.0. Want met alle ontwikkelingen die ons bedrijf de afgelopen jaren doormaakte mag het duidelijk zijn dat het toe is aan een nieuw jasje. Het oude jasje is gewoon toe aan vervanging. We kiezen daarbij natuurlijk wel voor iets dat ons nu en in de toekomst past. Een stukje maatwerk dus.

Sterk en stoer
Hoe we ons merk gaan laden, dat verklap ik nog even niet…. Maar we komen in elk geval fris en strak voor de dag met een splinternieuw visueel design. En een vonkelnieuw communicatieconcept. Allebei sterk en stoer. Dat zijn we namelijk ook. De fotografie zit er inmiddels op en het resultaat is verbluffend. Kritisch als we zijn hebben we ook naar onze merkwaarden gekeken. Die hebben we vernieuwd, of eigenlijk: op onze huidige maten gesneden. Deze nieuwe, passende merkwaarden dwingen ons om kritisch naar onszelf te blijven kijken. Hierdoor dagen we onszelf uit altijd het beste voor onze opdrachtgevers, leveranciers en professionals te realiseren.

Working as a team
Steve Jobs zei ooit: “Great things in business are never done by one person, they are done by a team of people.” We zijn dan wel stoer, maar we kunnen het allemaal niet alleen. We hebben een sterk creatief team achter ons staan waarmee we dit gave communicatietraject uitvoeren. We werken samen met ons tech-zusje Arcady en Triggerfish! Een creatief online activatiebureau uit Zwolle dat ons een aantal kritische vragen stelde: wie zijn we, wat maakt ons nu uniek, is datgene wat we nu roepen eigenlijk wel voldoende onderscheidend in de markt? Hoe de antwoorden op deze vragen eruit gaan zien… Dat laten we snel zien en horen.

To be continued…
We houden je natuurlijk op de hoogte van de ontwikkelingen. En zodra het zover is, zullen we Seven Stars 2.0 met veel trots aan iedereen presenteren. Mocht je nu al heel erg nieuwsgierig zijn naar ons, neem dan vooral contact met ons op. Schroom en aarzel niet, we drinken graag een kop koffie met je. Onze deur staat altijd open.


Deel deze update

Over ons

Even voorstellen: nieuwe collega Inge Herbrink

Mijn naam is Inge Herbrink, 32 jaar oud en woon samen met mijn vriend Joost en dochtertje Lieke in Harderwijk. 2017 is voor mij een jaar van...

lees meer
Nieuws

De modelovereenkomst is er!

We hebben goed nieuws! Als lid van de brancheorganisatie Bovib kunnen we melden dat de door hen voorgelegde modelovereenkomst per 9 december jl. de...

lees meer
Events

Sa is it mar Krekt

Afgelopen zaterdag, 19 september, heeft op de Friese wateren rond Sneek weer het jaarlijkse SevenStars ViaWindesheim Zeilevent plaatsgevonden. In deze...

lees meer